5 - پرداخت هزينه صدور كارت (5000 ريال علاوه بر حق عضويت).
نكات مهم در مورد عضويت
مدّت اعتبار كارت عضويت يك سال از تاريخ صدور است.
فقط صاحب كارت عضویت میتواند از خدمات کتابخانه استفاده کند.
در اوّلین دوره عضویت افراد، فرم تقاضای عضویت تکمیل میشود.
صدور كارت مجدّد منوط به تكميل فرم مربوطه و دريافت هزينه است.
ثبت نام در تمام روزها و ساعات کار کتابخانه انجام میشود.
در صورت مفقود شدن کارت عضویت، درخواست تمدید یا تعویض کارت عضویت، با تکمیل فرم مربوطه ارائه می شود.
پس از پرداخت مبلغ حق عضويت، قبض رسيد وجه دريافت نماييد. تمديد كارت عضويت در پايان مدّت زمان عضويت و با دريافت حق عضويت سالانه، ارائه يك قطعه عكس و تكميل فرم درخواست تعویض/ تمدید/ صدور المثنی انجام ميشود.
در صورت پيدا شدن كارت اوّليّه پس از صدور كارت المثني متقاضي بايد آن را به كتابخانه تحويل دهد.
تعويض كارت عضويت در صورت خدشه دار شدن پس از دريافت هزينه ی مربوطه و تكميل فرم انجام ميشود.
ارائه ي خدمات به افراد غیر عضو
کسانی که متقاضی استفاده از خدمات در محل کتابخانه به صورت موردی هستند میتوانند از خدمات کتابخانه در محل استفاده کنند. تقاضای امانت و برون سپاری منابع به بیرون کتابخانه منوط به عضویت در کتابخانه است.
موارد مشمول تخفیف صد در صد (کاملاً رایگان)
1- جانبازان، ايثارگران، همسر و فرزندان شهدا، اعضاي فعال بسيج، (با ارائه ی کارت)؛
2- كليّه بازنشستگان دولت؛
3- كليّه كاركنان نهاد اعم از نيروهاي رسمي مأمور به نهاد، پيماني، قراردادي به همراه همسر و فرزندان كاركنان (با ارائه کارت شناسایی نهاد)؛